WPFアプリケーションのUnity3D -- wpf フィールド と unity3d フィールド 関連 問題

Unity3D with WPF application












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問題

日本語

現在、私はマシンのさまざまな種類のデータがあるWPFプロジェクトに取り組んでいます。 Unity3Dビューのデータに従ってマシンを描きたいです。そして、このUnity3Dビューは私のWPFアプリケーションウィンドウに含まれます。これでUnity3Dエンジンを対応するWPFアプリケーションとどのように接続するにはどうすればよいですか?

英語

Currently, I am working on WPF project where I have various types data of a machine. I want to draw my machine according to my data in unity3d view. And this unity3d view will be in included in my wpf application window.For this, how can I connect the unity3d engine with my corresponding wpf application?

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回答リスト

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ベストアンサー
 

私のアドバイスはWindows Communication Foundation [WCF]

になるでしょう

モノはこれをサポートしています。 http://www.mono-project.com/docs/web/wcf/ < / a>

私はそれを試していませんでしたが、これらのリンクを試してみました: https://www.youtube.com/watch?v=v4cxuizyjq8 https://www.youtube.com/watch?v=vroxfatvtjq フォールバックは、私の以前の投稿を使用して、私の以前の投稿を使用して、unity 5]

名前付きPipe ClientはUnity3D で動作しません。

 

My advice would be to Windows Communication Foundation [WCF]

Mono does support this: http://www.mono-project.com/docs/web/wcf/

I haven't tried it however try these links: https://www.youtube.com/watch?v=v4cXuiZyJQ8 https://www.youtube.com/watch?v=vROXfatVTJQ

Fallback would be NamedPipeServer/Client using my previous post that should hopefully work now [untested on Unity 5]

named pipe client won't work in unity3d

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ウィンドウストアプロジェクトを作成したら、それを構築します。 Unityは、ウィンドウストアのフレームワークを含むSLNを生成します。そのプロジェクトを見るあなたはそれがxamlにUnityコンテナウィンドウを置く場所を見ることができます。これはあなたが正しくそれをする必要がある高いレベルの出発点です。そのうち、Unityバージョン間で頻繁に機能しているのが多く、ここでのリンクを貼り付けても多くの点があまり変化しません。ハイレベルでは、unityフックをインポートするDirect3DコンテンツをホストするXAML FrameworkElementがあります。

 

If you create a window store project then build it. Unity will generate a sln which does contains the framework for window store. Looking at that project you can see where it puts the unity container window in the xaml. This is the high level starting point that you'll need to do it correctly. A lot of how it works changed frequently between the unity versions so not much point in me pasting links here. At a high level there is a xaml frameworkElement that hosts Direct3d content which unity hooks into.

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